2010. május 4., kedd

Nagyi-net

Vasárnap annak rendje és módja szerint anya- és nagymamalátogatáson voltam. Mivel is okozhatnék nagyobb örömet Nagyinak, mint hogy éhesen megyek hozzá, s hajlandó vagyok enni... Szóval vele ebédeltem. Eddig szokványos a történet. Nos, állunk fel az asztaltól, én készülök elfele, mikor előhozakodik Nagyi a kérésével: Kapcsoljuk be együtt azt a gépet. Hát persze, szívesen, de miféle gépet? Hát apád asztalán - beállított nekem mindent, csak még egyedül nem ültem oda. Nézzük meg, elérhető-e az öcséd. Jaaa! Nagyi skypeolni akar londonban levő öcsémmel. Nosza, lássuk. (Apró kiegészítő infó: Nagyi januárban töltötte be a 90-et.) Odaül, bekapcsolja a monitort, majd megsúgom, hogy a gépet is be kell kapcsolni (hol?), s utána megy minden, szinte magától. Nem is tudom, hogy csodálkozzam vagy csodáljam!

A másik hírem: hivatalosan is doktorjelölt lettem. Végre átfutottak a tanulmányi osztályon a papírjaim, elfogadott a doktori tanács, megkaptam a levelet. Tehát, ha lesz még erőm végigcsinálni, legkésőbb 2012. április közepén leteszem az asztalra a bekötött disszertációmat. Még a végén egyszerre lesz a doktorrá és a lelkésszé avatásom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése